do góry
Pobieranie danych...
zamknij
Powrót do menu głównego
 
drukuj pomniejsz czcionkę pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę

Gazeta Samorządu i Administracji 12/2017, data dodania: 17.11.2017

Artykuł aktualny na dzień 16-12-2017

Zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w planie miejscowym

Coraz częściej do urzędów gmin wpływają wnioski o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Wiele organów wydaje tego typu dokument. Tymczasem jego zgodność z obowiązującym prawem budzi uzasadnione wątpliwości. Ogólne zasady wydawania zaświadczeń reguluje Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: k.p.a.). Konkretnie chodzi o art. 217 § 2. Stanowi on, że zaświadczenia wydaje się w 2 przypadkach: 1) gdy urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego wymaga przepis prawa, 2) gdy osoba ubiega się o zaświadczenie ze względu...

(...)


Treści dostępne dla abonentów INFORRB Platformy Rachunkowości Budżetowej i Prawa Pracy.
Jeżeli nie masz dostępu to zamów w atrakcyjnej cenie!
Mam dostęp Nie mam dostępu

Zaloguj się

Problemy z logowaniem?
Kliknij tutaj »

Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od INFORRB Platforma Rachunkowości Budżetowej i Prawa Pracy
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK