do góry
Pobieranie danych...
zamknij
Powrót do menu głównego
 
drukuj pomniejsz czcionkę pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę

Rachunkowość Budżetowa 13-14/2016, data dodania: 27.06.2016

Porada aktualna na dzień 17-12-2017

Jak ustalić liczbę zatrudnionych dla obowiązku dokonywania wpłat na PFRON

Pracownica, która urodziła dziecko 12 listopada 2015 r., obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim. Czy należy i od kiedy wliczać ją do stanu zatrudnienia dla obowiązkowych wpłat na PFRON? Skoro pracownica urodziła dziecko 12 listopada 2015 r., to 20-tygodniowy urlop macierzyński zakończył się jej 30 marca 2016 r. Oznacza to, że obecnie przebywa na urlopie rodzicielskim, a nie macierzyńskim. Jeżeli tak, to od 31 marca 2016 r. nie powinna być wliczana do stanu zatrudnienia na potrzeby ustalenia obowiązku dokonywania wpłat na...

(...)


Treści dostępne dla abonentów INFORRB Platformy Rachunkowości Budżetowej i Prawa Pracy.
Jeżeli nie masz dostępu to zamów w atrakcyjnej cenie!
Mam dostęp Nie mam dostępu

Zaloguj się

Problemy z logowaniem?
Kliknij tutaj »

Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od INFORRB Platforma Rachunkowości Budżetowej i Prawa Pracy
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK