do góry
Pobieranie danych...
zamknij
 
data dodania: 07.12.2017
codzienne aktualności na pulpicie - pobierz bezpłatną aplikację
 

Fakturę można anulować

Fakturę można anulować tylko wtedy, gdy nie została jeszcze wprowadzona do obrotu.

Robi się to w ten sposób, że przekreśla się egzemplarze faktur oraz zamieszcza informację o tym, że zostały one anulowane. Z praktyki wynika, że urzędy skarbowe akceptują umieszczenie na anulowanej fakturze adnotacji wyjaśniającej, dlaczego tak się stało oraz kiedy to nastąpiło.

Anulowane faktury przechowujemy w dokumentacji podobnie jak inne faktury. Trzeba jednak pamiętać, że nie wolno ich ujmować w ewidencji sprzedaży.

Oprac. Grzegorz Ziółkowski

Sprawozdawczość budżetowa. Nowe rozporządzenie z komentarzem

W dniu 12 stycznia 2018 r. opublikowano nowe rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z 9 stycznia 2018 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej. Główne zmiany wprowadzone względem rozporządzenia Ministra Finansów z 16 stycznia 2014 r. wynikają z: potrzeby doprecyzowania przepisów i rozszerzenia danych sprawozdawczych przekazywanych przez jednostki samorządu terytorialnego, likwidacji sprawozdań Rb-WSa i Rb-WSb o wydatkach strukturalnych w związku z nowelizacją ustawy o finansach publicznych.

Kup już za: 39.00 zł

Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od INFORRB Platforma Rachunkowości Budżetowej i Prawa Pracy
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK